Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Таврійський національний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, трансформація, система соціально-економічна, філософія бізнесу
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Менеджмент підприємницької діяльності : матеріали 7-ї Всеукр. конф. студентів, аспірантів, докторантів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.