Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Таврійський національний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, трансформація, система соціально-економічна, філософія бізнесу

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методичні положення формування і реалізації стратегій розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств / Д. В. Райко // Менеджмент підприємницької діяльності : матеріали 7-ї Всеукр. конф. студентів, аспірантів, докторантів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced