Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Title: Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: управління стратегічне; обмін інформацією; партнери; споживачі; система соціально-економічна; філософія бізнесу; конкурентоспроможність; привабливість бізнесова; готовність споживача; співпраця
Issue Date: 2012
Publisher: Національний університет "Львівська політехніка"
Citation: Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Formuvannia i realizatsiia_2012.pdf139,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.