Публікація:
Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності

Ескіз

Дата

2012

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний університет "Львівська політехніка"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, обмін інформацією, партнери, споживачі, система соціально-економічна, філософія бізнесу, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача, співпраця

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в