Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет "Львівська політехніка"
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, обмін інформацією, партнери, споживачі, система соціально-економічна, філософія бізнесу, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача, співпраця
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.