Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-21T09:33:06Z-
dc.date.available2014-02-21T09:33:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4323-
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний університет "Львівська політехніка"uk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.subjectпартнериuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectсистема соціально-економічнаuk
dc.subjectфілософія бізнесуuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпривабливість бізнесоваuk
dc.subjectготовність споживачаuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.titleФормування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльностіuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Formuvannia i realizatsiia_2012.pdf139,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.