Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Національний університет "Львівська політехніка"
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, обмін інформацією, партнери, споживачі, система соціально-економічна, філософія бізнесу, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача, співпраця
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.