Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет "Львівська політехніка"

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, обмін інформацією, партнери, споживачі, система соціально-економічна, філософія бізнесу, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, готовність споживача, співпраця

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Формування і реалізація стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності / Д. В. Райко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 листопада 2012 р., м. Львів. – Львів : Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2012. – С. 349-350.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced