Guerrilla marketing for high-tech start-ups
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
international investments, campaign, effective marketing
Бібліографічний опис
Danko A. Guerrilla marketing for high-tech start-ups / A. Danko, N. V. Shyriaieva // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2017 р. / наук. ред.: В. А. Міщенко, О. М. Гаврись ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 82-83.