Guerrilla marketing for high-tech start-ups

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

international investments, campaign, effective marketing

Бібліографічний опис

Danko A. Guerrilla marketing for high-tech start-ups / A. Danko, N. V. Shyriaieva // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2017 р. / наук. ред.: В. А. Міщенко, О. М. Гаврись ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 82-83.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в