Філософські основи сучасної освіти (до проблеми гуманітаризації / гуманізації освітнього процесу)

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті пропонується аналіз нової міждисциплінарної області досліджень «філософія освіти». Надається огляд найбільш вагомих для освіти філософських дисциплін (етика, аксіологія, герменевтика, теорія комунікацій) та окремих філософських концептів (гуманізм, діалогічність, «Я та Інший», розуміння, «турбота про себе» та ін.).
In the paper the analysis of the new interdisciplinary research field of «Philosophy of Education» is considered. The review of the important for education philosophical discipline (ethics, aesthetics, hermeneutics, the communications theory) and some philosophical concept (humanism, dialogic, «I and Other», comprehension, «care for myself») is given.

Опис

Ключові слова

філософія освіти, гуманітаризація, гуманізація, теорія комунікацій, діалогічність, герменевтика

Бібліографічний опис

Міщенко М. М. Філософські основи сучасної освіти (до проблеми гуманітаризації / гуманізації освітнього процесу) / М. М. Міщенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 31. – С. 89-94.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced