Філософські основи сучасної освіти (до проблеми гуманітаризації / гуманізації освітнього процесу)

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті пропонується аналіз нової міждисциплінарної області досліджень «філософія освіти». Надається огляд найбільш вагомих для освіти філософських дисциплін (етика, аксіологія, герменевтика, теорія комунікацій) та окремих філософських концептів (гуманізм, діалогічність, «Я та Інший», розуміння, «турбота про себе» та ін.).
In the paper the analysis of the new interdisciplinary research field of «Philosophy of Education» is considered. The review of the important for education philosophical discipline (ethics, aesthetics, hermeneutics, the communications theory) and some philosophical concept (humanism, dialogic, «I and Other», comprehension, «care for myself») is given.

Опис

Ключові слова

філософія освіти, гуманітаризація, гуманізація, теорія комунікацій, діалогічність, герменевтика

Бібліографічний опис

Міщенко М. М. Філософські основи сучасної освіти (до проблеми гуманітаризації / гуманізації освітнього процесу) / М. М. Міщенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 31. – С. 89-94.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в