The problem of creating a positive image of China on the International arena

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна

Анотація

The article is devoted to the research of the problem of forming a positive image of the People’s Republic of China (hereinafter – the PRC) on the International arena. The theoretical bases of the international image of the country and the role of tourism in building up the country’s image have been elucidated, the social, political, and economic pre requisites for building up the image of PRC have been revealed.

Опис

Ключові слова

brand, international image, People’s Republic of China, Tibetan conflict, tourism

Бібліографічний опис

Andrieieva K. The problem of creating a positive image of China on the International arena / K. Andrieieva, S. V. Karlyuk // Іноземні мови у світовому економіко-правовому просторі : зб. наук. пр. / відповід. ред. І. С. Шевченко. – Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2019. – Вип. 6. – С. 19-22.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced