Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Title: Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Карпіщенко, Марина Юріївна
Keywords: науково-технічний потенціал; маркетингові стратегії; хімічна промисловість; український ринок; економічний розвиток; лакофарбові матеріали
Issue Date: 2008
Publisher: Унiверситетська книга
Citation: Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.
Abstract: У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRE_2008_1_3_Illiashenko_Adaptyvne_upravlinnia.pdf191,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.