Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
Дата
2008
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Унiверситетська книга
Анотація
У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
Опис
Ключові слова
науково-технічний потенціал, маркетингові стратегії, хімічна промисловість, український ринок, економічний розвиток, лакофарбові матеріали
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.