Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Унiверситетська книга

Анотація

У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.

Опис

Ключові слова

науково-технічний потенціал, маркетингові стратегії, хімічна промисловість, український ринок, економічний розвиток, лакофарбові матеріали

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.