Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Название: Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
Авторы: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Карпіщенко, Марина Юріївна
Ключевые слова: науково-технічний потенціал; маркетингові стратегії; хімічна промисловість; український ринок; економічний розвиток; лакофарбові матеріали
Дата публикации: 2008
Издательство: Унiверситетська книга
Библиографическое описание: Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Располагается в коллекциях:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MRE_2008_1_3_Illiashenko_Adaptyvne_upravlinnia.pdf191,87 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.