Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Назва: Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
Автори: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Карпіщенко, Марина Юріївна
Ключові слова: науково-технічний потенціал; маркетингові стратегії; хімічна промисловість; український ринок; економічний розвиток; лакофарбові матеріали
Дата публікації: 2008
Видавництво: Унiверситетська книга
Бібліографічний опис: Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MRE_2008_1_3_Illiashenko_Adaptyvne_upravlinnia.pdf191,87 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.