Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайовичuk
dc.contributor.authorКарпіщенко, Марина Юріївнаuk
dc.date.accessioned2020-03-30T08:15:01Z-
dc.date.available2020-03-30T08:15:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationІлляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316-
dc.description.abstractУ статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherУнiверситетська книгаuk
dc.subjectнауково-технічний потенціалuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectхімічна промисловістьuk
dc.subjectукраїнський ринокuk
dc.subjectекономічний розвитокuk
dc.subjectлакофарбові матеріалиuk
dc.titleАдаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)uk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-5484-9788-
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRE_2008_1_3_Illiashenko_Adaptyvne_upravlinnia.pdf191,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.