Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)

Ескіз

Дата

2008

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Унiверситетська книга

Анотація

У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.

Опис

Ключові слова

науково-технічний потенціал, маркетингові стратегії, хімічна промисловість, український ринок, економічний розвиток, лакофарбові матеріали

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced