Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45328
Title: Аналіз ринку для товарних інновацій
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Keywords: економічне зростання; ринкові потреби; товаровиробники; маркетингові дослідження; класифікація незадоволених потреб споживачів
Issue Date: 2007
Publisher: Університетська книга
Citation: Ілляшенко С. М. Аналіз ринку для товарних інновацій / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 1. – С. 63-76.
Abstract: Розкрито специфічні риси аналізу попиту на ринку нових товарів. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня обґрунтованості інноваційних рішень, що ґрунтуються на результатах маркетингових ринкових досліджень.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45328
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MRE_2007_1_Illiashenko_Tovarni_innovatsii.pdf217,75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.