Аналіз ринку для товарних інновацій
Дата
2007
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університетська книга
Анотація
Розкрито специфічні риси аналізу попиту на ринку нових товарів. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня обґрунтованості інноваційних рішень, що ґрунтуються на результатах маркетингових ринкових досліджень.
Опис
Ключові слова
економічне зростання, ринкові потреби, товаровиробники, маркетингові дослідження, класифікація незадоволених потреб споживачів
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Аналіз ринку для товарних інновацій / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 1. – С. 63-76.