Аналіз ринку для товарних інновацій

Ескіз

Дата

2007

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університетська книга

Анотація

Розкрито специфічні риси аналізу попиту на ринку нових товарів. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня обґрунтованості інноваційних рішень, що ґрунтуються на результатах маркетингових ринкових досліджень.

Опис

Ключові слова

економічне зростання, ринкові потреби, товаровиробники, маркетингові дослідження, класифікація незадоволених потреб споживачів

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Аналіз ринку для товарних інновацій / С. М. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 1. – С. 63-76.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced