Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу
Дата
2013
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, інформаційно-медійне середовище, комунікаційна політика, пошукова оптимізація сайтів, товарна політика, цінова політика
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу / С. М. Ілляшенко, Є. В. Рот-Сєров // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : у 4 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2013. – С. 72-74.