Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, інформаційно-медійне середовище, комунікаційна політика, пошукова оптимізація сайтів, товарна політика, цінова політика

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу / С. М. Ілляшенко, Є. В. Рот-Сєров // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : у 4 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2013. – С. 72-74.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced