Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу

Ескіз

Дата

2013

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, інформаційно-медійне середовище, комунікаційна політика, пошукова оптимізація сайтів, товарна політика, цінова політика

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Інтернет-маркетинг як засіб успішного функціонування бізнесу / С. М. Ілляшенко, Є. В. Рот-Сєров // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : у 4 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2013. – С. 72-74.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в