Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку
Дата
2017
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
торгівельні підприємства, конкурентна перевага, маркетингові дослідження, дослідження гендерних особливостей, мобільні телефони
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку / С. М. Ілляшенко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 155-158.