Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

торгівельні підприємства, конкурентна перевага, маркетингові дослідження, дослідження гендерних особливостей, мобільні телефони

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку / С. М. Ілляшенко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 155-158.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced