Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку
Дата
2017
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Рівненський державний гуманітарний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
торгівельні підприємства, конкурентна перевага, маркетингові дослідження, дослідження гендерних особливостей, мобільні телефони
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку / С. М. Ілляшенко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 грудня 2017 р. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 155-158.