Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46077
Title: Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Галиця, І. О.
Герасимчук, В. Г.
Жихор, О. Б.
Маслак, Ольга Іванівна
Мельник, Л. Г.
Примак, Т. О.
Прокопенко, О. В.
Решетілова, Т. Б.
Тєлєтов, О. С.
Фролов, С. М.
Яковлєв, А. І.
Башук, Т. О.
Бєлявцев, М. І.
Біловодська, О. А.
Божкова, В. В.
Верба, В. А.
Воробйова, Л. Д.
Галиця, О. С.
Герцик, В. А.
Гребешкова, О. М.
Деділова, Т. В.
Джемелінська, Л. В.
Загорна, Т. О.
Зайчук, Т. О.
Звягінцева, О. Б.
Івашова, Н. В.
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Калюжна, Н. Г.
Карпіщенко, М. Ю.
Квятковська, Л. А.
Ковальчук, С. В.
Коверга, С. В.
Кравець, П. В.
Кринська, Л. І.
Махнуша, С. М.
Мельник, Ю. М.
Нагорний, Євгеній Ігорович
Новошинська, Л. В.
Овєчкіна, О. А.
Олефіренко, О. М.
Павліщук, О. П.
Пересадько, Г. О.
Райко, Діана Валеріївна
Розвод, С. В.
Троян, М. Ю.
Фещенко, О. М.
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Школа, В. Ю.
Шевченко, М. М.
Гришко, Н. Є.
Євтушенко, Н. О.
Іванова, К. В.
Ільченко, В. М.
Іщенко, С. В.
Ткачова, Надія Петрівна
Янковська, В. А.
Васильєв, В. В.
Васильченко, А. О.
Голишева, Є. О.
Грищенко, О. Ф.
Ніколаєва, В. К.
Пугачова, О. С.
Сагер, Л. Ю.
Яковлева, Г. В.
Крикуненко, Д. О.
Лукаш, С. М.
Радченко, О. В.
Савченко, О. С.
Keywords: інтелектуальний капітал; маркетингова діяльність; феномен стратегічного партнерства підприємств; управлінське консультування; інноваційна активність; конкурентоспроможність
Issue Date: 2011
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / C. М. Ілляшенко [та ін.] ; заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2011. – 644 с.
Abstract: У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46077
ISBN: 978-966-2458-31-2
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Book_2011_Illiashenko_Problemy_i_perspektyvy.pdf6,57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.