З практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня "Новий курс"

Анотація

Стаття присвячена висвітленню практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові. Зроблоено висновок, що використання платформи конференцій Zoom під час карантину допомагає достатньо якісно і швидко організовувати навчальний процес, здійснювати контроль над ним, а також створювати зручні умови онлайн навчання, що зменшує психологічне навантаження від поточної ситуації.

Опис

Ключові слова

платформа Zoom, дистанційне навчання, іноземна мова, навчальний процес, соціальна дистанція, онлайн конференції, психологічне навантаження

Бібліографічний опис

Мішеніна Н. І. З практичного досвіду використання платформи Zoom під час дистанційного навчання іноземній мові / Н. І. Мішеніна, Л. О. Шеїна // Соціально-гуманітарний вісник : зб. наук. пр. – Харків : СГ НТМ "Новий курс", 2020. – Вип. 32-33. – С. 178-179.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced