Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу

Ескіз

Дата

2006

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського

Анотація

У статті розглянуто проблему використання філософії бенчмаркінгу з метою управління якістю навчального процесу.
In the article the problem of the use of philosophy of benchmarking is considered with the purpose of quality management of educational process.

Опис

Ключові слова

Болонський процес, система освіти, конкурентний бенчмаркінг, внутрішній бенчмаркінг, вищі навчальні заклади, educational process, benchmarking, Bologna process, higher education institutions

Бібліографічний опис

Гончаренко Т. Є. Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу / Т. Є. Гончаренко, Т. І. Беркутова // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. В. Д. Будак. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2006. – Т. 4, вип. 12. – С. 39-49.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced