Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47200
Title: Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів
Authors: Гончаренко, Тетяна Євгенівна
Keywords: внутрішня навчальна мотивація; навчально-виховний процес; технічна освіта; вищі навчальні заклади; комунікативні уміння
Issue Date: 2017
Publisher: ООО "Евразийское Научное Содружество"
Citation: Гончаренко Т. Є. Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів / Т. Є. Гончаренко // East European Scientific Journal = Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe. – 2017. – Vol. 2, No. 11 (27). – P. 18-29.
Abstract: У статті проаналізовано результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Після проведення експерименту студенти експериментальної групи показали значно більш високий рівень до професійної готовності, ніж студенти контрольної групи. Так, в експериментальній групі кількість студентів з високим рівнем сформованості готовності до професійної діяльності збільшилась майже в п’ять разів (11,3 % було в експериментальній групі, 52 % стало), у той же час показник контрольної групи змінився лише в 1,4 рази (було 24,7 %, стало - 34,4 %). Результати експерименту дозволили зробити висновок, що розроблені педагогічні умови значним чином впливають на рівень готовності майбутніх інженерів програмістів до професійної діяльності.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6630-307X
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47200
Appears in Collections:Кафедра "Іноземна мова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EESJ_2017_2_11_Honcharenko_Analiz.pdf658,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.