Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ООО "Евразийское Научное Содружество"

Анотація

У статті проаналізовано результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Після проведення експерименту студенти експериментальної групи показали значно більш високий рівень до професійної готовності, ніж студенти контрольної групи. Так, в експериментальній групі кількість студентів з високим рівнем сформованості готовності до професійної діяльності збільшилась майже в п’ять разів (11,3 % було в експериментальній групі, 52 % стало), у той же час показник контрольної групи змінився лише в 1,4 рази (було 24,7 %, стало - 34,4 %). Результати експерименту дозволили зробити висновок, що розроблені педагогічні умови значним чином впливають на рівень готовності майбутніх інженерів програмістів до професійної діяльності.

Опис

Ключові слова

внутрішня навчальна мотивація, навчально-виховний процес, технічна освіта, вищі навчальні заклади, комунікативні уміння

Бібліографічний опис

Гончаренко Т. Є. Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів / Т. Є. Гончаренко // East European Scientific Journal = Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe. – 2017. – Vol. 2, No. 11 (27). – P. 18-29.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced