Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4739
Title: Теоретико-методологічна роль концепту в сучасній науці та освіті (до проблеми формування нового дискурсу техніки)
The theoretical and metodologhycal role of conception in modern the science and education (to the problem of forming of new diskurs of technique)
Authors: Дольська, Ольга Олексіївна
Толстіков, В. О.
Dolska, O. O.
Tolstikov, V. A.
Keywords: реальність технічна; раціональності рівні; техніка; дискурс філософський; conception; technical reality; technique; levels of rationality
Issue Date: 2013
Publisher: Інститут філософії НАН України
Citation: Дольська О. О. Теоретико-методологічна роль концепту в сучасній науці та освіті (до проблеми формування нового дискурсу техніки) / О. О. Дольська, В. О. Толстіков // Практична філософія. – 2013. – № 1 (41). – С. 106-114.
Abstract: Сучасний філософський дискурс пропонує у визначенні значень елементів реальності спиратися на концепти. Їх використання стає виправданим в контексті становлення нової, антропологічної за своїм характером цивілізації, а також в напрямку трансдисциплінарного розвитку сучасної освіти.
Modern philosophical discourse suggests in determination of values of elements of reality to lean by conceptions. Their use becomes justified in the context of becoming of new, anthropological after the character, civilizations, and also at direction of transsubject development of modern education.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4739
Appears in Collections:Кафедра "Філософія"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Praktych_filosofiia_2013_1_Dolska_Teoretyko.pdf276,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.