Теоретико-методологічна роль концепту в сучасній науці та освіті (до проблеми формування нового дискурсу техніки)
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут філософії НАН України
Анотація
Сучасний філософський дискурс пропонує у визначенні значень елементів реальності спиратися на концепти. Їх використання стає виправданим в контексті становлення нової, антропологічної за своїм характером цивілізації, а також в напрямку трансдисциплінарного розвитку сучасної освіти.
Modern philosophical discourse suggests in determination of values of elements of reality to lean by conceptions. Their use becomes justified in the context of becoming of new, anthropological after the character, civilizations, and also at direction of transsubject development of modern education.
Modern philosophical discourse suggests in determination of values of elements of reality to lean by conceptions. Their use becomes justified in the context of becoming of new, anthropological after the character, civilizations, and also at direction of transsubject development of modern education.
Опис
Ключові слова
реальність технічна, раціональності рівні, техніка, дискурс філософський, conception, technical reality, technique, levels of rationality
Бібліографічний опис
Дольська О. О. Теоретико-методологічна роль концепту в сучасній науці та освіті (до проблеми формування нового дискурсу техніки) / О. О. Дольська, В. О. Толстіков // Практична філософія. – 2013. – № 1 (41). – С. 106-114.