Теоретико-методологічна роль концепту в сучасній науці та освіті (до проблеми формування нового дискурсу техніки)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інститут філософії НАН України

Анотація

Сучасний філософський дискурс пропонує у визначенні значень елементів реальності спиратися на концепти. Їх використання стає виправданим в контексті становлення нової, антропологічної за своїм характером цивілізації, а також в напрямку трансдисциплінарного розвитку сучасної освіти.
Modern philosophical discourse suggests in determination of values of elements of reality to lean by conceptions. Their use becomes justified in the context of becoming of new, anthropological after the character, civilizations, and also at direction of transsubject development of modern education.

Опис

Ключові слова

реальність технічна, раціональності рівні, техніка, дискурс філософський, conception, technical reality, technique, levels of rationality

Бібліографічний опис

Дольська О. О. Теоретико-методологічна роль концепту в сучасній науці та освіті (до проблеми формування нового дискурсу техніки) / О. О. Дольська, В. О. Толстіков // Практична філософія. – 2013. – № 1 (41). – С. 106-114.