Креативність як засіб і результат формування математичної культури інженера ІТ-галузі

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка

Анотація

У статті схарактеризовано креативний компонент математичної культури майбутнього фахівця в галузі програмної інженерії, визначено його ознаки, обґрунтовано місце вище названого компоненту в структурі математичної культури особистості. Зроблено наголос на значенні креативності для успішної професійної реалізації виходячи з сучасних вимог ринку праці.
The article characterizes creativity component of the mathematical culture of the future specialist in the field of software engineering. It defines component's features, substantiates it's place in the structure of person's mathematical culture. An emphasis on the creativity's role in a successful professional realization is made based on modern labor market's requirements.

Опис

Ключові слова

вища професійна освіта, компоненти, особистість, програмна інженерія, higher professional education, component, software engineering

Бібліографічний опис

Дубініна О. Креативність як засіб і результат формування математичної культури інженера ІТ-галузі / О. Дубініна // Молодь і ринок = Youth and Market. – 2014. – № 1 (108). – С. 51-56.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced