Феномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ери

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Класичний приватний університет

Анотація

У статті проаналізовано вивчення проблемного поля математичної культури у філософських, психолого-педагогічних та культурологічних працях. Досліджено компоненти математичної культури особистості з погляду різних підходів до її формування, а саме аксіологічного, гносеологічного, історичного, компетентнісного та системного, з метою виявлення їх можливостей для формування математичної культури під час професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом "Програмна інженерія".
Article analyses study of the problem field of "mathematical culture" in philosophical, psychology-pedagogical and culturological researches. Components of the personal mathematical culture are researched from the different approaches to its formation point of view, namely axiological, epistemological, historical, competence and systematic approaches in order to detect its capabilities in formation of mathematical culture during professional training of intended professionals in the field of "Software engineering".

Опис

Ключові слова

методологія, історичний підхід, математична освіченість, креативна уява, mathematical culture, components, software engineering

Бібліографічний опис

Дубініна О. М. Феномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ери / О. М. Дубініна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. І. Сущенко ; Класич. приват. ун-т. – Запоріжжя : КПУ, 2013. – Вип. 31 (84). – С. 199-209.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced