Функції математичної культури інженера

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська інженерно-педагогічна академія

Анотація

У статті систематизовано основні функції математичної культури в процесі професійної підготовки та подальшої професійної діяльності інженерів, спираючись на результати дослідження із формування математичної культури студентів у процесі їхньої професійної підготовки за напрямом "програмна інженерія" у вищих технічних навчальних закладах. Виокремлено акмео-прогностичну, аксіологічну, виховну, гносеологічну, диференційну, знаково-комунікативну, інтегративну, нормативну, рефлексивну, розвиваючу, трансляційну функції. Запропоновано формулювання терміну "функції математичної культури" стосовно формування професійної інженерної компетентності.
The article defines the basic functions of mathematical culture in education and professional activities of engineers, based on results of a study on the formation of mathematical culture of students during their training in the field of "software engineering" in the technical colleges. It is marked acme-predictive, axiological, educational, epistemological, differential, symbolic and communicative, integrative, normative, reflective, developing, translational functions. The author proposed wording of the term "function of mathematical culture" in the process of formation of professional engineering competence.

Опис

Ключові слова

вища технічна професійна освіта, математична культура особистості, програмна інженерія, інженерна компетентність, higher technical vocational education, mathematical culture of the individual, software engineering, functions of mathematical culture

Бібліографічний опис

Дубініна О. М. Функції математичної культури інженера О. М. Дубініна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. / гол. ред. О. Е. Коваленко. – Харків : УІПА, 2014. – № 42-43. – С. 26-32.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced