Адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін

Ескіз

Дата

2014

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська інженерно-педагогічна академія

Анотація

В статті викладено результати розробки та особливості практичної реалізації педагогічної технології, яка стосується адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін студентами, що навчаються за напрямом професійної підготовки "Програмна інженерія". Визначено дидактичні можливості технології по інтенсифікації самостійної роботи студентів. Запропонована технологія є складовою частиною акме-технології формування математичної культури майбутніх фахівців галузі виробництва програмної продукції.
The article presents the results of the design and features of the practical implementation of educational technology relating to database administration and management of versions of the theory and practice of mathematical disciplines cycle of students studying in the direction of training "Software Engineering". It is defined didactic possibilities of technology to intensify the students' independent work.

Опис

Ключові слова

вища технічна професійна освіта, математична культура, педагогічна акме-технологія, програмна інженерія, higher technical vocational education, mathematical culture of the individual, educational acme-technology, software engineering

Бібліографічний опис

Дубініна О. М. Адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін / О. М. Дубініна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. / гол. ред. О. Е. Коваленко. – Харків : УІПА, 2014. – № 44. – С. 33-41.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced