Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47869
Title: Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі
Authors: Перерва, Петро Григорович
Матросова, Вікторія Олександрівна
Проскурня, Олена Михайлівна
Волченко, Анна Сергіївна
Грідіна, А. О.
Keywords: економіка вражень; емоційний маркетинг; особливості вражень споживачів; ринкові продукти; туристичні послуги
Issue Date: 2020
Publisher: Триторія
Citation: Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі / П. Г. Перерва [та ін.] // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 6.2. – С. 411-427.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4851-8082
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47869
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Turystychnyi_biznes_2020.pdf544,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.