Публікація:
Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Триторія

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка вражень, емоційний маркетинг, особливості вражень споживачів, ринкові продукти, туристичні послуги

Бібліографічний опис

Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі / П. Г. Перерва [та ін.] // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 6.2. – С. 411-427.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в