Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі
Дата
2020
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Триторія
Анотація
Опис
Ключові слова
економіка вражень, емоційний маркетинг, особливості вражень споживачів, ринкові продукти, туристичні послуги
Бібліографічний опис
Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі / П. Г. Перерва [та ін.] // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 6.2. – С. 411-427.