Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Триторія

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка вражень, емоційний маркетинг, особливості вражень споживачів, ринкові продукти, туристичні послуги

Бібліографічний опис

Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі / П. Г. Перерва [та ін.] // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 6.2. – С. 411-427.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced