Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4812
Title: Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів
Authors: Сахно, В. П.
Вербицький, В. Г.
Кондратьєв, В. В.
Keywords: фазовий портрет; біфуркаційна множина; схема; математична модель; car; force; stability; phase portrait; bifyrcation great number; chart; mathematical model
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Сахно В. П. Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, В. В. Кондратьєв // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 30. – С. 3-9.
Abstract: Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.
It is set that longitudinal forces in the spot of contact of driving-wheels with an underlayment substantially change the indexes of course stability of motion of car. At the same time the redistribution of loading on the wheels of car in a longitudinal plane does not almost influence on the indexes of stability of motion of car
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4812
Appears in Collections:Вісник № 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_30_Sakhno_Vplyv_pozdovzhnoi.pdf403,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.