Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Встановлено, що поздовжні сили у плямі контакту ведучих коліс з опорною поверхнею суттєво змінюють показники курсової стійкості руху автомобіля. У той же час перерозподіл навантаження по колесам автомобіля у поздовжній площині майже не впливає на показники стійкості руху автомобіля.
It is set that longitudinal forces in the spot of contact of driving-wheels with an underlayment substantially change the indexes of course stability of motion of car. At the same time the redistribution of loading on the wheels of car in a longitudinal plane does not almost influence on the indexes of stability of motion of car

Опис

Ключові слова

фазовий портрет, біфуркаційна множина, схема, математична модель, car, force, stability, phase portrait, bifyrcation great number, chart, mathematical model

Бібліографічний опис

Сахно В. П. Вплив поздовжньої сили у плямі контакту ведучих коліс на курсову стійкість руху автомобілів / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, В. В. Кондратьєв // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 30. – С. 3-9.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced