Економічна характеристика різновидів бенчмаркінгу
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Анотація
Доведено, що впровадження бенчмаркінгу зробить генерацію ідей звичним видом діяльності всередині всього підприємства і підрозділи маркетингу, зокрема. Обов'язкове застосування маркетологами механізму бенчмаркінгу гарантуватиме створення великого банку якісних ідей для вирішення будь-яких проблем підприємства. При цьому повинно бути встановлено резервне фінансування для підтримки досліджень підсумкової цінності спочатку привабливих ідей.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, машинобудівні підприємства, конкурентні переваги
Бібліографічний опис
Ткачова Н. Економічна характеристика різновидів бенчмаркінгу / Н. Ткачова // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 317-319.