Публікація:
Економічна характеристика різновидів бенчмаркінгу

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що впровадження бенчмаркінгу зробить генерацію ідей звичним видом діяльності всередині всього підприємства і підрозділи маркетингу, зокрема. Обов'язкове застосування маркетологами механізму бенчмаркінгу гарантуватиме створення великого банку якісних ідей для вирішення будь-яких проблем підприємства. При цьому повинно бути встановлено резервне фінансування для підтримки досліджень підсумкової цінності спочатку привабливих ідей.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, машинобудівні підприємства, конкурентні переваги

Бібліографічний опис

Ткачова Н. Економічна характеристика різновидів бенчмаркінгу / Н. Ткачова // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 317-319.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в