Публікація: The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Анотація
The research results contribute to the theoretical and practical principles of innovation management in terms of increasing the level of information support for marketing innovative decisions in Ukrainian companies.
Результати дослідження розвивають теоретичні та практичні засади інноваційного менеджменту в частині підвищення рівня інформаційного забезпечення маркетингових інноваційних рішень в українських компаніях.
Результати дослідження розвивають теоретичні та практичні засади інноваційного менеджменту в частині підвищення рівня інформаційного забезпечення маркетингових інноваційних рішень в українських компаніях.
Опис
Бібліографічний опис
The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies / S. Illiashenko [et al.] // Digitalization of agrarian management : materials of the intern. sci.-practical conf. ISPCDAM-2019, November 29-30, 2019. – Kyiv : NULES of Ukraine, 2019. – P. 37-38.