The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies

Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Анотація

The research results contribute to the theoretical and practical principles of innovation management in terms of increasing the level of information support for marketing innovative decisions in Ukrainian companies.
Результати дослідження розвивають теоретичні та практичні засади інноваційного менеджменту в частині підвищення рівня інформаційного забезпечення маркетингових інноваційних рішень в українських компаніях.

Опис

Ключові слова

information support system, marketing innovative decisions, decision making, система інформаційної підтримки, маркетингові інноваційні рішення, прийняття рішень

Бібліографічний опис

The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies / S. Illiashenko [et al.] // Digitalization of agrarian management : materials of the intern. sci.-practical conf. ISPCDAM-2019, November 29-30, 2019. – Kyiv : NULES of Ukraine, 2019. – P. 37-38.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в