Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки

Abstract

Викладено методологічні засади формування системи управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства.
The methodological principles of the formation of the system of commercialization management of innovative products of the industrial enterprise are set out.

Description

Citation

Ілляшенко С. М. Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 283-284.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By