Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки

Анотація

Викладено методологічні засади формування системи управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства.
The methodological principles of the formation of the system of commercialization management of innovative products of the industrial enterprise are set out.

Опис

Ключові слова

управління комерціалізацією, інноваційна продукція, інновації промислових підприємств, commercialization management, innovative products, innovations of industrial enterprises

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 283-284.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced