Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства
Loading...
Date
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Abstract
Викладено методологічні засади формування системи управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства.
The methodological principles of the formation of the system of commercialization management of innovative products of the industrial enterprise are set out.
The methodological principles of the formation of the system of commercialization management of innovative products of the industrial enterprise are set out.
Description
Citation
Ілляшенко С. М. Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 283-284.