Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства
Дата
2020
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Анотація
Викладено методологічні засади формування системи управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства.
The methodological principles of the formation of the system of commercialization management of innovative products of the industrial enterprise are set out.
The methodological principles of the formation of the system of commercialization management of innovative products of the industrial enterprise are set out.
Опис
Ключові слова
управління комерціалізацією, інноваційна продукція, інновації промислових підприємств, commercialization management, innovative products, innovations of industrial enterprises
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Теоретико-методологічні засади управління комерціалізацією інноваційної продукції промислового підприємства / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Теорія та практика менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 13 травня 2020 р. / відп. ред. Л. Черчик. – Луцьк : СНУ, 2020. – С. 283-284.