Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національнй університет будівництва та архітектури

Анотація

Опис

Ключові слова

споживачі, інформаційне забезпечення, інноваційні технології

Бібліографічний опис

Долина І. В. Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі / І. В. Долина, Н. П. Ткачова, М. Є. Варга // Управління та адміністрування: конкурентні виклики сучасності : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 жовтня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 73-76.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced