Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національнй університет будівництва та архітектури
Анотація
Опис
Ключові слова
споживачі, інформаційне забезпечення, інноваційні технології
Бібліографічний опис
Долина І. В. Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі / І. В. Долина, Н. П. Ткачова, М. Є. Варга // Управління та адміністрування: конкурентні виклики сучасності : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 жовтня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 73-76.