Публікація:
Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі

Ескіз

Дата

2020

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національнй університет будівництва та архітектури

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

споживачі, інформаційне забезпечення, інноваційні технології

Бібліографічний опис

Долина І. В. Зміст маркетингових інновацій в міжнародному бізнесі / І. В. Долина, Н. П. Ткачова, М. Є. Варга // Управління та адміністрування: конкурентні виклики сучасності : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 жовтня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 73-76.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced